Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

Τα 6 βήματα για Το Συνειδητό Ονείρεμα





Ο Κάρλος Καστανέντα συγγραφέας και πνευματικός δάσκαλος, είναι παγκοσμίως γνωστός στον κόσμο των διαυγών ονείρων. Ο Κάρλος είναι ο συγγραφέας του βιβλίου The Art of Dreaming "Η τέχνη του Ονειρέματος" και σε αυτό το βιβλίο περιγράφει λεπτομερώς ότι ο ίδιος αποκαλεί "Οι Επτά Πύλες του Ονειρέματος"

"Επίσης εκτεταμένα περιγράφει πως να φτάσουμε σε μια κατάσταση Συνολικής Συνειδητότητας που επιτυγχάνεται με τη βοήθεια του ονειρέματος, αν και οι άνθρωποι είναι αρκετά σκεπτικιστές όσον αφορά το έργο του Κάρλος και πολλά τμήματά του συχνά αποκαλούνται ως μυθικά ή φανταστικά.

 Πολλοί συνειδητοί ονειρευτές ή ονειροναύτες ισχυρίζονται ότι ασκούν τις τεχνικές του τακτικά. Μια από τις πιο δημοφιλείς τεχνικές του Κάρλος είναι η "τεχνική των χεριών". Κατά την τεχνική αυτή περιοδικά όλη την ημέρα να κάνετε μια συνειδητή προσπάθεια να κοιτάτε τα χέρια σας για περίπου 10 δευτερόλεπτα κάθε φορά. 

Ενώ ονειρεύεστε, αφού έχετε εντυπώσει τα χέρια σας στο μυαλό σας, θα πρέπει να φανούν σε κάποιο σημείο και όταν φανούν (τα χέρια σας) παρατηρήστε τα. Θα παρατηρήσετε ότι θα είναι λίγο διαφορετικά, ασαφή, μεταμορφωμένα, μπορεί να έχετε 6 ή 7 δάχτυλα αντί για 5 και αυτή είναι η στιγμή που μπορείτε να καταλάβετε, Ονειρεύομαι; Από εδώ και πέρα μπορείτε να είστε σε θέση να ελέγχετε συνειδητά το όνειρό σας. Μπορείτε να αποφασίσετε τι θα θέλατε να κάνετε, που να πάτε και ποιόν ή τι να δείτε!


Τα 6 βήματα για Το Συνειδητό Ονείρεμα

Άλλες προτεινόμενες τεχνικές για να θυμηθείτε τα όνειρά σας και να είστε συνειδητοί σε όλα τα όνειρά σας περιλαμβάνουν: 

1. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, όλη την ημέρα, θυμηθείτε να κοιτάτε τα χέρια σας για περίπου 10 δευτερόλεπτα. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρατηρήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στα χέρια σας στο όνειρο. 

2. Πριν πάτε για ύπνο το βράδυ πείτε στον εαυτό σας: "Πρόκειται να θυμάμαι απόψε το όνειρό μου και πρόκειται να ονειρευτώ για ________" Επαναλάβετε αυτό ξανά και ξανά και θα αυξήσει την ικανότητά σας να θυμάστε τα όνειρά σας. 

3. Ρωτήστε τον εαυτό σας κατ 'επανάληψη τη διάρκεια της ημέρας, "Ονειρεύομαι;" Τότε (όπως η μέθοδος των χεριών), ενώ ονειρεύεστε θα ρωτήσετε τον εαυτό σας το ίδιο και ελπίζοντας να γίνει συνειδητή η επίγνωση του γεγονότος ότι ονειρεύεστε. 

4. Το καλό παραδοσιακό "τσίμπημα", αν δεν είστε σίγουροι ότι ονειρεύεστε, τσιμπήστε τον εαυτό σας. Αν ονειρεύεστε δεν θα το αισθανθείτε, και τότε θα ξέρετε ότι ονειρεύεστε. 

5. Κρατήστε ένα ημερολόγιο ονείρων. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Κρατήστε ένα σημειωματάριο δίπλα στο κρεβάτι σας και κάθε φορά που ξυπνάτε, είτε είναι 3, 6 ή 9 το πρωί, γράψτε ότι θυμάστε για το όνειρό σας και αν ήταν συνειδητό όνειρο ​​γράψτε πως ακριβώς συνέβη αυτό και στη συνέχεια ότι συνέβη μετά από αυτό το σημείο. 

6. Ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας να σας ξυπνήσει περίπου 5 ½ ώρες αφού έχετε αποκοιμηθεί, οι μελέτες δείχνουν ότι αν ξυπνήσουμε κατά τη διάρκεια ενός ονείρου είναι πιο πιθανό να το θυμόμαστε. 

Τα διαυγή όνειρα όντως χρειάζονται κάποια εξάσκηση, οπότε να είστε υπομονετικοί. Μερικές φορές το μεγάλο σοκ να συνειδητοποιείτε ότι ονειρεύεστε μέσα σε ένα όνειρο, θα σας ξυπνήσει, έτσι απλώς συνεχίστε να εξασκείστε. Είναι απίστευτο να μπορείτε να ελέγχετε τα όνειρά σας, όταν μπορείτε να μάθετε αυτή την τεχνική μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο των ονείρων σας και να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. 

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να σας βοηθήσουν να δοκιμάσετε νέες ιδέες και μεθόδους πριν από την εφαρμογή τους στην κανονική ζωή σας. Μπορείτε να βάλετε τον εαυτό σας σχεδόν οπουδήποτε θέλετε να βρίσκεται σε κάθε περίσταση, μπορείτε να αντιμετωπίσετε ακόμη και μερικούς από τους μεγαλύτερους φόβους σας, και όλα αυτά ενώ έχετε έναν καλό βραδινό ύπνο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου