Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Υπερβατικός Διαλογισμός





Για δεκατρία χρόνια, βοηθούσα και στήριζα τη μαμά μου όσο καλύτερα μπορούσα ενώ μαχόταν με τον καρκίνο. Όταν πέθανε, ήμουν ένα ράκος-βαθιά κατάθλιψη, αυτοκτονικές σκέψεις και αμέτρητες νύχτες αϋπνίας ήταν μερικά μόνο από τα «συμπτώματα» μου. Λίγους μήνες αργότερα, όταν ένας φίλος μου πρότεινε να μάθω Υπερβατικό Διαλογισμό, η μόνη μου ελπίδα ήταν ότι να ήμουν σε θέση να κοιμηθώ λίγο. Δεν είχα διαβάσει τίποτα για διαλογισμό, δεν είχα σκεφτεί ή ακόμα και να αναρωτηθώ γι 'αυτό, αλλά ήμουν σε ένα τέτοιο σκοτεινό μέρος μετά το θάνατο της μητέρας μου, που ένα πρωί, πήρα τηλέφωνο.

"Μέσα σε λίγες μέρες, πήγα σε ένα κέντρο Υπερβατικού Διαλογισμού (ΥΔ). Το σπίτι που διδάσκεται ο ΥΔ είχε μια αίσθηση ηρεμίας αν θα μπορούσα να σηκώσω το δάχτυλό μου να νιώσει τον αέρα φαινόταν ελαφρύτερος, κατά κάποιο τρόπο. Ακόμη και μετά την είσοδο στο χώρο, ένιωσα λίγο πιο ήρεμη. Α.. σκέφτηκα, αυτοί οι άνθρωποι που εργάζονται εδώ είναι σούπερ διαφορετικοί. Υπήρχε μια γαλήνη και εντελώς γεμάτο με αγάπη? ήταν αμέσως σαφές για μένα ότι ήταν εκεί για να με βοηθήσει. Επόμενη σκέψη μου ήταν, είμαι εδώ, γι 'αυτό θα μπορούσα κάλλιστα να μάθω πώς να το κάνω αυτό.

Κάθισα με τη δασκάλα μου και μετά από μια σύντομη, αλλά όμορφη εισαγωγή, μου δόθηκε το "μάντρα" μου -ένα ήχο που μου ταιριάζει, που θα βοηθήσει την συνείδησή μου φυσικά να κατασταλάξει στα βαθύτερα επίπεδα της σιωπής του Νου μου. Αφού έκλεισα τα μάτια μου, άρχισα να σκέφτομαι τη μάντρα. . . . Έτσι απλά, πήγα σε ένα μέρος του σώματός μου και του Νου μου που ποτέ δεν γνώριζα ότι υπήρχε, απεριόριστο,χωρίς όρια, εντελώς μοναδικό. Κάτι σημαντικό είχε συμβεί και σύντομα θα ανακάλυπτα ότι είχα μόνο στιγμιαία εμπειρία που ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

Όταν πήρα το αυτοκίνητό μου για να πάω στο σπίτι, άρχισα αμέσως να παρατηρώ πώς ο κόσμος έμοιαζε τόσο πολύ διαφορετικός για μένα από ότι ο δρόμος που είχα περάσει όταν πήγαινα να μάθω ΥΔ. Τα χρώματα ήταν γύρω μου πιο λαμπερά,τους ήχους των πουλιών τους ένιωθα σαν γλυκιά μουσική . . . και πάνω απ 'όλα, ένιωθα ευτυχισμένη. Αλλά, το μυαλό μου φώναξε είναι αυτό που πραγματικά συμβαίνει ?! Είμαι αισθάνομαι πραγματικά ευτυχισμένη; Πως? Γιατί; Τι στο καλό?


Ευτυχώς, η ουσία αυτής της εμπειρίας κόλλησε και έμεινε, για να διαπιστώσω ότι στην πραγματικότητα ήταν «πραγματική» -μέσα σε είκοσι λεπτά, ολόκληρη η ζωή μου είχε αλλάξει. Ξύπνησα και συνειδητοποίησα, ότι νόμιζα ότι ήξερα ήταν λάθος. Η ζωή μου δεν ορίζονταν πλέον από εξωτερικές περιστάσεις. Είχα μια άμεση εμπειρία του τι είναι πραγματικά ο αληθινός μου εαυτός.

Μου πήρε μια-δυο εβδομάδες να προσαρμοστώ σε αυτό το νέο συναίσθημα, ήταν απίστευτο. Τώρα, κοιτώντας πίσω, θα ήθελα να πω από την εμπειρία μου της εκμάθησης του ΥΔ ήταν θαυματουργή. (Το πρόβλημα αϋπνίας που είχα για 13-χρόνια απλά εξαφανίστηκε μετά από τον πρώτο μου διαλογισμό!)
«Ήταν μόνο ένα μικρό χρονικό διάστημα πριν αρχίσω να διαλογίζομαι που ο Νους μου σχεδίαζε να δώσει κάπου το σκυλί μου, και όλα τα υπάρχοντά μου, και να δώσει ένα τέλος στη ζωή μου.

Η σχέση μου με τη μητέρα μου ήταν τόσο κοντινή και τόσο όμορφη που αφότου πέθανε, δεν έβρισκα κανένα νόημα να ζω. Συνεχώς σκεφτόμουν, πώς μπορώ να ζήσω χωρίς αυτήν; Δεν φαίνεται να είναι δυνατόν. Έκλαιγα και παρακαλούσα να μπορέσω να κοιμηθώ, κάθε νύχτα, να προσεύχομαι απεγνωσμένα για μια λύση και ένα τέλος στη βαθιά σκοτεινή θλίψη στην ψυχή μου. Ποτέ δεν θα φανταζόταν ότι θα έρθει με τη μορφή κάτι τόσο απλού όσο ο διαλογισμός. Όπως όμως λένε : "Να προσέχεις τι εύχεσαι, γιατί μπορείτε απλά να πραγματοποιηθεί" Λοιπόν, ήμουν έτοιμη να πάρω "αυτόν" τον καινούργιο δρόμο.

Μέσα σε λίγες εβδομάδες, δούλευα για Oprah Winfrey, βοηθώντας το προσωπικό της να μάθει ΥΔ. Κατά την πρώτη μου μέρα στη μπήκα στο στούντιο Harpo, συναντήθηκα με την δασκάλα μου του ΥΔ σε ένα γραφείο, και τη ρώτησα τι έπρεπε να κάνω. Εκείνη ακριβώς είπε: «Πήγαινε στην αίθουσα προβολών και πες την ιστορία σου."

Όταν μπήκα στο δωμάτιο, οι μόνοι παρόντες ήταν η Μις Winfrey και το δεξί της χέρι, Sheri Salata (τώρα Πρόεδρος της Oprah Winfrey Network και Harpo Studios). Χωρίς αλλάξω τίποτα, τους είπα τι είχα βιώσει από τότε που έμαθα ΥΔ και πώς ο ΥΔ επρόκειτο να αλλάξει τη ζωή τους. Αυτό θα τους έκανε να αισθάνονται εντελώς απεριόριστες και χωρίς όρια. Μέτα από αυτό, η Oprah στράφηκε προς Sheri και είπε, «θέλω ότι αυτό το κορίτσι έχει."

Από εκείνη την ημέρα, ποτέ δεν κοίταξα πίσω: Έχω γράψει ένα βιβλίο (Οδηγός κάθε γυναίκας σε ένα μαγικό τρόπο Ζωής, συνεχίζω να εργάζομαι για την Oprah και το Ίδρυμα του David Lynch).

Σήμερα εξακολουθώ να κάθομαι για 20 λεπτά δύο φορές την ημέρα και να διαλογίζομαι. Τα οφέλη συνέχισαν να αυξάνονται, και η εσωτερική μου ηρεμία παρέμεινε σταθερή. Η ικανότητά μου να συγκεντρωθεί να παραμείνει ήρεμη, και να είμαι συνεχώς στο παρόν είναι το δώρο που συνεχίζει να μου δίνεται. Ο Υπερβατικός Διαλογισμός ήταν η μαγική σφαίρα που ποτέ δεν σταμάτησε να λειτουργεί και γι 'αυτό πάντα λέω, σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου