Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Προσευχή επίκλησης του Φωτός!!!!!





Είμαι η ανώτατη μορφή ύπαρξης,
και μέσα μου ρέουν και 
πηγάζουν θεϊκά αυτόφωτα χρυσά κύτταρα,
είμαι ήδη μέσα στο φως,
είμαι ήδη μέσα στο φως,
είμαι ήδη μέσα στο φως,
και κάθε μου κύτταρο,
με οδηγεί στον αληθινό μου προορισμό,
με οδηγεί προς τη θέωση
και προς την αλήθεια της ύπαρξης μου.




                       
Φως έρχεται από ψηλά.
Δημιουργέ όλων και πάντων,
η βάση της εστίας,
σε καλεί στη γαία,

η κατοικία σου ζητάει το Φως σου,
το αίμα μας είναι Φως,
και η πνοή μας είναι Φως,

το όλον ενώθηκε με το Φως,
το ταξίδι έτοιμο και η χρονοπύλη ανοιχτή,
έλα και ρίξε τις ακτίνες σου  και κάψε μας την ύλη
και κάνε κι εμάς Φως,

Φως!!!   Φως!!!   Φως!!!
Έλα!!!   Έλα!!!   Έλα!!!





Το σώμα μας σε καλεί,
πυροδότησε τα γενετήσια  κέντρα μας
και τα αρχιγενέθλια κέντρα μας,
και αντικατέστησε, 
όλες μας τις βάσεις με το φως,

εν και όλον ενώθηκαν 
και έγιναν σύμπαν
και το κοσμοείδωλον στα κέντρα μας, 
έχει εγκατασταθεί.

Έλα Φως!!!.....έλα!!!

 Φως!!!    Φως!!!    Φως!!!

Εγένετο!!!    Εγένετο!!!    Εγένετο!!! 





Είμαι η ανώτατη μορφή Ύπαρξης
και μέσα μου ρέουν 
και πηγάζουν θεϊκά,
αυτόφωτα χρυσά κύτταρα,

Είμαι ήδη μέσα στο Φως,
Είμαι ήδη μέσα στο Φως,
Είμαι ήδη μέσα στο Φως,

και κάθε μου κύτταρο,
με οδηγεί στον αληθινό μου προορισμό,
με οδηγεί προς την θέωση 
και προς την αλήθεια της ύπαρξής μου. 




Είμαι η ανώτατη μορφή Ύπαρξης
και μέσα μου ρέουν 
και πηγάζουν θεϊκά,
αυτόφωτα χρυσά κύτταρα.

Είμαι ήδη μέσα στο Φως,
Είμαι ήδη μέσα στο Φως,
Είμαι ήδη μέσα στο Φως,

και κάθε μου κύτταρο,
με οδηγεί στον αληθινό μου προορισμό,
με οδηγεί προς την θέωση 
και προς την αλήθεια της ύπαρξής μου. 



Η παραπάνω είναι μια ισχυρή προσευχή επίκλησης του Φωτός που δόθηκε σε ένα φίλο τον Χρήστο  από την Ρόδο με ανώτερη επικοινωνία, και τον ευχαριστούμε πολύ που την μοιράστηκε μαζί μας. 
Προτείνεται η καθημερινή επανάληψη με σκοπό την γείωση και ενσωμάτωση του Φωτός μέσα μας και γύρω μας. Ώστε να έχουμε καλή ροή ενέργειας που θα μας βοηθήσει στην ομαλότερη μετάβαση.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου