Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

REIKI θεραπείες συντονισμοί


USUI  REIKI  RYOHO

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΙ  1ου  &  2ου βαθμού
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  MASTER / TEACHER

Εκπαίδευση και πρακτική  σε όλους τους βαθμούς του Ρέικι. Στο τέλος της εκπαίδευσης δίνονται εγχειρίδια και πιστοποιητικά σπουδών .




                ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ  ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΡΕΪΚΙ

Η θεραπευτική συνεδρία του Ρέικι γίνεται με το απαλό άγγιγμα των χεριών του θεραπευτή (αγωγός της ζωτικής συμπαντικής  ενέργειας)  στον  αποδέκτη,  ο  οποίος ξαπλώνει με τα ρούχα του και δέχεται  τις  ευεργετικές ιδιότητες της ενέργειας. Ο δέκτης άλλοτε απολαμβάνει γαλήνη  και  ηρεμία  και  άλλοτε  ευεξία  και ζωντάνια ανάλογα με τις  ανάγκες του την δεδομένη στιγμή. Τον βοηθά επίσης στο να διευρύνει την  συνειδητότητα του  και  να  νοιώσει  αληθινή  αγάπη  για  όλα τα όντα του πλανήτη, να νιώσει την θαλπωρή και την ασφάλεια της Ανώτερης  Θεϊκής  Ύπαρξης  που  ενυπάρχει σε όλους μας.  Επίσης  ενεργοποιεί και εξαλείφει τα  μπλοκαρί-σματα  από  τα  ενεργειακά  μας κέντρα (chakras) που  ως   γνωστό  είναι   και   η   βασική   αιτία  εκδήλωσης ασθενειών  στο  φυσικό  μας  σώμα.



             ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ REIKI
  •  Το reiki λειτουργεί σε όλα  τα  επίπεδα: στο φυσικό, στο    νοητικό  στο  συναισθηματικό,  και  στο  πνευματικό.
  • Βοηθά το άτομο να  ανακαλύψει τη δύναμη που έχει μέσα του,  για  αυτοθεραπεία.
  • Καλλιεργεί τη θετική  μας  στάση απέναντι  στη  ζωή  και ενισχύει  την  αυτοπεποίθησή  μας.
  • Ανοίγει  τη  διαίσθηση,  εξυψώνει  τη συνείδηση  και  μας φέρνει  σε  επαφή  με  την  εσωτερική  μας  αλήθεια.
  •  Ανοίγει  και   καθαρίζει  τα   ενεργειακά   κανάλια  και  τα ενεργειακά  κέντρα   φορτίζοντάς   τα   με  καθαρή   ζωτική ενέργεια.
  •  Επιφέρει  ολική  χαλάρωση  και  καθαρίζει  το  σώμα  από  τοξίνες.
  •  Βοηθά να  καθαρίσουμε τον εαυτό μας από εγωισμό, θυμό, ενοχές,  φοβίες.
  • Προσφέρει  αποδοχή,  ενότητα,  συμπόνια,  κατανόηση.
  •  Έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε ζώα και φυτά,προσφέρει ενεργειακή  προστασία, αναζωογόνηση και εξύψωση.
  •  Απομακρύνει   οποιοδήποτε   σωματικό  ή  συναισθηματικό μπλοκάρισμα.
  •  Μας  στηρίζει  με  αγάπη, είναι  μια  «συμπαντική» αγκαλιά.
  • Το  Reiki  δίνει  ενέργεια  ακριβώς εκεί που  τη  χρειάζεται κάθε  άτομο.
  • Η  ενέργεια έχει τη δική της ευφυΐα  και προσαρμόζεται  στις ανάγκες  του  κάθε   ατόμου
  • Το  reiki  μειώνει  ή  εξαφανίζει  φυσικούς  πόνους.




Ίαση Αυτοάνοσης ασθένειας (πνευμονική σαρκοείδωση)
με  ενεργειακή θεραπευτική τεχνική ''ρέικι'' 


Από: Ελευθέριος Ζερβός

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την προσωπική μου εμπειρία.

Πριν 13 έτη, μετά από κάποιες εξετάσεις, διαγνώστηκε ότι έπασχα από μια αυτοάνοση ασθένεια, την πνευμονική σαρκοείδωση.

Νοσηλεύτηκα για 20 ημέρες και μου δόθηκε να παίρνω κορτιζόνη για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο καιρός περνούσε και η διάθεσή μου ήταν κυρίως βυθισμένη μέσα στη κατάθλιψη και τη στενοχώρια για αυτό που μου συνέβαινε αλλά και γενικότερα για την ζωή μου, το νευρικό μου σύστημα ήταν υπό κατάρρευση.

Μετά από 5 έτη συνεχιζόμενης θεραπείας ξαναμπήκα στο νοσοκομείο με πνευμονική εμβολή.

Αυτό που είχε γίνει ήταν ότι η κορτιζόνη διάλυσε τα κόκκαλά μου, αραίωσε η ωστική μάζα και δύο σπόνδυλοι ''έκατσαν'' ο ένας πάνω στον άλλο, χάνοντας 5-6 πόντους ύψος... η ζωή μου κινδύνεψε, τελικά μετά από ένα μήνα περπάτησα, καθώς ήμουν καθηλωμένος στο κρεββάτι του πόνου και άρχισα να συνέρχομαι. Συνέχισα την κορτιζόνη αλλά άρχισα να παίρνω φάρμακα για την ενίσχυση της ωστικής μάζας μου.

Παράλληλα άρχισα να αναζητώ λύση στο πρόβλημά μου μέσα από ολιστικές μεθόδους θεραπείας της ψυχής και κάποια στιγμή γνώρισα την ενεργειακή θεραπευτική τεχνική ''ρέικι'', η ζωή μου άρχισε να αλλάζει σταδιακά, η αυτοεκτίμησή μου άρχισε να βελτιώνεται καθώς πρωτύτερα ήταν σχεδόν μηδενική...

Το 2008 έκανα εξετάσεις και η διάγνωση έλεγε ''θεαματική βελτίωση των πνευμόνων'', η ασθένεια είχε ιαθεί και έτσι σταμάτησα το φάρμακα... ήταν φανερό πως η ενέργεια της αγάπης, το ρέικι είχε κάνει το θαύμα του και ήμουν πια καλά στην υγεία μου...

Πιστεύω πως οι αυτοάνοσες ασθένειες και η κατάθλιψη οφείλονται σε ψυχοσωματικά αίτια και τις περισσότερες φορές θα πρέπει να αλλάξουμε το πως βλέπουμε τα πράγματα στη ζωή μας, και να ακολουθήσουμε μια ολιστική θεραπεία, στο σώμα αλλά και στην ψυχή μας...

Μέσα από την ενασχόληση μου με το ρέικι, άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου, να τον γνωρίζω καλύτερα και να ακολουθώ το ρυθμό της ζωής με σεβασμό και αγάπη για ότι καλό έρθει... η ζωή μου έγινε πιο χαρούμενη και ξένοιαστη, άρχισα να ζωγραφίζω και επίσης παρατήρησα ότι μέσα από τις δυσκολίες εκπαιδευόμαστε για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι...

Ελπίζω μέσα από την δική μου εμπειρία να βοηθηθούν και άλλοι άνθρωποι ειδικά αυτοί που αντιμετωπίζουν κατάθλιψη και άλλα ψυχοσωματικά συμπτώματα και αναζητούν μια αναζωογόνηση της ψυχής τους, μια ελπίδα για ανάταση στη ζωή τους...

Σήμερα έχω τον 2ο βαθμό στο "ρέικι" και εκπαιδεύομαι στο αγγελικό ρέικι, ακολουθώντας το δρόμο του φωτός και της πραγματικής αλήθειας για το μεγαλείο της αγάπης για τον εαυτό μου αλλά και για τον υπόλοιπο κόσμο.

Να είστε καλά, καλή δύναμη!

Ελευθέριος Ζερβός 
Γεωλόγος – περιβαλλοντολόγος



e-mail : Lzerv@yahoo.gr
Πηγη: Δροσοσταλιδα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου